خواب بر من حرام است امشب....

 

...بی توامشب خواب بر من حرام است...

...دلم بهانه ات را کرده...
...جای خالیت در کنارم حس غریبی به خانه داده...
...عطر تنت به مشامم میخورد ولی نمیتوانم لمست کنم...
...چه شب دیوانه کننده ایست امشب بی حضور ((تو))...
...کاش چشمانم سنگین شود...         
...کاش خواب به سراغم بیاید...
...و امشب با تمام تلخی و تنهایی بگذرد...
...کاش باران بیاید امشب....
...ومن این شب پر درد را زیر باران فریاد بزنم...
..."که دلتنگت هستم"...
...کاش باران مرا خیس ((تو)) میکرد...
...جای خالیت را با در آغوش کشیدن باران پر میکردم...
...کاش امشب کوتاهترین شب سال بود...
خواب بر من حرام است امشب....
((صخره))


نظرات شما عزیزان:

آسمون آبی
ساعت15:29---23 اسفند 1391
سلام



دلم میان این همه آدم فقط کمی …سادگی می خواد و دلم کسی رو می خواد که نپرسه “حواست به من هست ؟”

فقط بیاید با اندکی نگاه . . . آروم بگه“حواسم به تو بود !”درپناه حق
پاسخ:حواسم به تو بود.....حق نگهدارت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, | 11:7 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز